خط مشی کیفیت
بورس اوراق بهادار تهران تلاش میکند با استقرار نظام مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO 9001-2008، سطح کیفی خدمات خود را بهصورت مستمر بهبود بخشد و با ایجاد بازاری کارآمد و شفاف برای تخصیص بهینه منابع، بستر مناسبی برای رشد اقتصادی پایدار در کشور فراهم آورد.
برای این منظور، رویکردهای زیر مورد توجه قرار خواهد گرفت:
1. تعهد به رعایت الزامات قانونی و همکاری مؤثر با سایر نهادهای فعال در بازار سرمایه
2. افزایش رضایتمندی مشتریان، کارکنان و سایر ذینفعان
3. ارتقای دانش فنی کارکنان، ترویج فرهنگ مشارکت و کارگروهی در راستای تحقق اهداف سازمانی و افزایش بهره
4. پایش و اندازهگیری عملکرد، تجزیه و تحلیل نتایج و بهبود مستمر معیارهای اثربخشی
5. بهبود مستمر فرآیندهای عملیاتی با تأکید بر فناوری اطلاعات
6. ارتقای جایگاه ملی و منطقهای با هدف دستیابی به منابع مالی بینالمللی
نظام مدریت کیفیت، مبتنی بر مشارکت فعال همه کارکنان و همچنین برنامههای راهبردی، ارزشها و اهداف بورس است و مدیریت شرکت با ارزیابی و بازنگری پیوسته نظام مدیریت کیفیت، بهبود مستمر فرآیندهای عملیاتی و تأمین رضایت ذینفعان را سرلوحهی برنامههای خود قرار میدهد.
- ۹۵/۱۰/۱۵